Woo!

Ja, nu närmar det sig. Pratar mat och inbjudningar för min efterlängtade dag och även om nya resväskor osv som måste inhandlas inför trippen över Atlanten, wehoo. Det händer verkligen!

Kan knappt bärga mig mera, fyfan vad skönt! Att jag dessutom får hälften av månadens inkomst innan alla andra gör inte saken sämre och i sommar kan jag leva normalt på min ekonomi igen. Jag leeer.

Jag har sovit i en timma efter mina hemliga utföranden, jag fattar inte hur jag lyckas? Anyway, nu är jag pigg och alert och funderar på att ta mig en powerwalk innan jag kickar hem och sätter mig med plugg och kanske en kopp te, har ju faktiskt gifflar i skafferiet med!

Imorgon är det back in bizniz och göra det allra sista för månads-bokslutet fan vad skönt sen är det dessvärre bara en vecka kvar på torsdag vilket är lite sad, men jag ska stanna en vecka till mohaaa! Me liiike..

GRATTIS CHRISTIAN SOM KLARADE UPPKÖRNINGEN IDAG PÅ DIN 20 ÅRS DAG :D



För övrigt kommer jag finnas här länge, mig blir du inte av med så lätt ♥.
Gillar att finnas till & känna mig behövd, tillsammans klarar vi allt gumman !


Kommentarer
Postat av: Friday

Du e helt grym hjärtat!

2009-05-11 @ 22:29:17
URL: http://friday88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0