What was that?

Först praktik, sen delegering och på vägen hem från det sist nämnda blev jag chockad, förvånad och nästan orolig. Jag har tyligen messat x i natt och det jag fick till svar, idag va bara what was that?!

Anyway, Fru Frida är fin i håret och så gullig, hade städat och lämnat en söt lapp som jag såg nu när jag kom hem :D. Annars  har jag tjötat lite med Ras i tele för en gångs skull och det var idag, inte igår Mr B. spela match haha..

Nä nu ska jag vara social och prata om gårdagens fylla, moahaaa!


- Looking good as always!


- En helt vanlig onsdag, liksom!


- Told ya so!

Kommentarer
Postat av: Your wife!

Gulligt!

2009-05-07 @ 20:31:12
URL: http://friday88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0