VÄRK!

Ont i hela kroppen..


Idag fick tvill med mig på en shoppingtur och lite käk i solen. Mycket mysigt och jag fick köpt mig en del nägvändigheter så det var skönt. Nu är jag trött as hell och har ont i heeela kroppen. Huvud, rygg och båda benen - speciellt vänster låret. Kan ju för fan inte ens gå ner för en trappa :(.

Det blev iaf ett par skor, en bikini, mascara, rouge & strumpor samt en pizza vid a-badet i solen med alla småkryp. Riktigt najs och trevligt med kvalitetstid ala Tvills..

Nu ska jag hoppa in i duschen och överväga om jag orkar åka med på kalas en stund så hur & vad jag gör ikv återstår att se. Jag är ju bara sååå trött efter gårdagen!

Tack för alla gratulationer mina vänner..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0