två..

..timmar kneg kvar cirkus, wounderful!


Ja, nu är det mycket för både spine och ortho. Månads-bokslut, suck! Fast jag ska inte klaga, trivs som fisken i vattnet med det jag gör här och skulle kunna fortsätta länge, glömt hur mycket jag tycker om det och tänk vilka stålar det kan ge. Ja, allt återstår att se.

Någon förutom 'blondinbella' som har pluggtips? Har verkligen ingen ork eller lust, urk! Men då jag ska bjuda fru min på gourmet kan ju alltid hon hjälpa mig som hade MVG i det aktuella ämnet, moaha!

I text my baby on her phone to get her sexy body home, thats the way I wanna spend my day - i don't wanna work today!

Kommentarer
Postat av: Sister!

Vill du veta en sak? Det e nästan så jag längtar efter dig, eller a inte nästan för det gör jag! Min love ska iaf sova här inatt och det är ju mysigt.. Som å sova i din säng ungefär, haha! Alla kommer misstolka! Du e grym iaf! Puss på dig!

2009-05-05 @ 22:59:30
URL: http://friday88.blogg.se/
Postat av: Sister!

Du är bäst älskling!

2009-05-06 @ 23:44:29
URL: http://friday88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0