Tisdag - morgon!

Jag oerhört glad över min nya vän, syster & fruga. Ska inte behöva förklara överhuvudtaget tycker bara att man ska vara glad för andras lycka istället för att störa sig. Hur ofta träffar man nya kompisar i 20års åldern och klickar galant? Jag skiter i vad folk tycker och tänker, jag mår bra i Fridays sällskap och det verkar ömsesidigt. Har så mycket gemensamt och kan verkligen prata om typ allt. Helt rätt helt enkelt, och jag håller med henne om att man nästan kan jämföra det med en förälskelse. Hon är grym & jag mår bra!

För övrigt har jag absolut inte glömt mina nära och kära, kommer inte på frågan för ni är allt för mig. Underbara & Oslagbara, ingen mörtflört utan er!

*

Anyway, sitter och väntar in tiden, ska snart kicka till Spine, yes! Har fan saknat det ställer, folket och uppgifterna men nu är man snart back on track. Får ta en macka i väntans tider och underhålla mig med fel radiokanal.

Jag är sjukt stolt över mig själv btw, igår krigade jag med mig själv och mitt hem - jobbade 7-14, tvättade 5 maskiner 15-21 och mellan tvätterna storstädade jag hela lägenheten kliniskt, bara fönsterna kvar, wo! Snacka om ett nytt hem?! Haha, både frugan & daddy a blev chockade. Ändå kom jag inte i säng fören ca 02:30 då jag hade sällskap av Frida hela natten, hon har dock åkt iväg till sitt kneg men jag bjuder på middag ikväll innan jag sätter mig med religionsboken, prov på onsd. Trist!

Alla älskar mig/ möörteeen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0