The Weekend..

Fredagen: Åkte ut mot Hising Island ist för Mölnlycke för att korka upp och fira Jennssan. Hon ochfröken Jane var helt utrustade efter temat men dom var så söta så.

När dom åkte in mot vår vackra stad kickade jag hemåt och drack en öl med papps mfl.

Lördag: Mötte upp frugan efter slängt i en maskin tvätt. in till Slottsskogen för att möta upp Pappa Magnusson som sprang Gbg-Varvet på en grym tid. Tog en öl i solen sen kcikade jag hem för att käka och slappa och zappa i soffan..

Som en död fisk ligger jag i soffan och tänker att jag har all tid i världen då frugan ringer och berättar att jag sk afå storfrämmat, hjälp! Fram med dammsugan och back-upen tog disken.

Trevligt värre men det blev lite för mycklet för vissa och när vi kom till busshålllplatsen kände F att det var bra så det var bara att vända på klacken och knalla hem hon och jag när dom andra åkte vidare till Stcky i think.

Hade 14 missade samtal och jag skäms ihjäl, lovade verkligen att svara vilken tid som helst så Förlåt!!

Idag är jag död, thats it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0