Söndag.

Mös på HB igår för att fira Lottisen, trevligt till en början gumman och hoppas din kväll slutade bra plus att du fick dig ett skott i råttan?! Haha. Sen en sväng om på Labben, tacka abbe för drinken och fan vilket kasst band, vad hände där liksom? Inte riktigt min doft!

Ja idag är det verkligen söndag, på riktigt.  Låg i sängen länge efter att Frida väckt mig vid 11 så kom inte in i duschen fören halv tre ca. Men sen kom hon och piggade upp mig inför en myskväll så det var bara att kicka iväg till coop för diverse tjockis-varor. Såg Thelma & Louise och den är ju bara klockren. Sen också en del av WipeOut & Parlamentet i hennes bigga soffa..



Men efter när man lagt på sig några kilon så tog vi oss en sväng runt ruddalen och rörde på fläsket, rökte cig och plocka blommor samt tog reda på närmsta vägen mellan oss, kan ju vara bra att veta menar jag mohaaa!

FN, du är för övrigt jävligt grym och jag vill inte bli av med dig, vi klickar ju grymming bra ihop och är bara nygifta, hela livet på oss att lära känna varandra, hehe. Sen att folk tar oss för syskon är ju bara roligt, då har vi även min lilla lillebror som ropar på mig efter dig haha. Tack för en underbar, rolig och oslagbar långhelg. Me like! :) 


Nu ska jag plocka lite medans jag väntar på ugnen då sug efter färsk minibaguette lockar. Imorgon är det nämligen kneg igen, 7-14. Segt efter en långhelg. Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Frida

Me like tooo honey! Grym helg och jag har verkligen haft svin roligt. Helvete vad trött jag är by the way. Klockan e iförsig 05.45 och jag har ringt och väckt dig med min hesa röst, fast den börjar komma tillbaka nu iaf! Yes! Vi hörs sen babe. Faan jag ska lämna tillbaka bilen idag! :( Men det e bra att jag kan genvägen, fniss! Puss på dig! / Sis!

2009-05-04 @ 05:46:39
URL: http://friday88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0