Schteeekigt värre!

Sol vind & vatten..

Vilka underbara dagar! Igår mötte jag upp min fina fru och korkade upp i solen innan matchen mellan IFK - Brommapojkarna. Vi glassade i solen på ståläktarn men med mitt vänster ben och fot som jag olyckligtvis också råkade skada satt jag ner större delen. Givet tog vi hem segern med 4-0 nu innan uppehållet fram till nästa hemma match som spelas 9e Juli, om inte jobb står i vägen är jag där!

Kvällen firade vi vid HB i solnedgången med cider, öl & smultron-champange, tack fuckis som för övrigt befinnersig i suntown - alanya nu!!!

Idag var det strålande sol och värme så i vinden med nercabat tog jag, frugan, Lisa & Jossan oss till HB igen och stekte i fem hela timmar, gissa om man är bränd i fejjan nu? Haha.. Men det ville jag ha sagt att vi alla 4 idag har badat i havet - twice och vi gjorde det innan Juni månad -igen. Moaha!

Det kallar jag sol, vind & vatten!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0