Otippat..

Ja det är bara förnamnet till gårdagens skjut och bravader haha. Fan va vi är grymma frugan! Ja det blev iaf kcikdown k-town. Men käre kompanjorn lekte taxi och körde mig till Korsvägen där Friday stod så rart och vänta så hoppa vi in i taxi'n och piskade till Magnusson2 mfl. Ja jäger, corona och en jävla massa sprit, filmkamera och dans. Jag vill inte ens veta haha.

Jag tackar och niger som fina flickor gör. Det var en trevlig otippad kväll som jag för övrigt är riktigt nöjd med!
Sen kom Mommie K, å hämtade oss. Körde mig hem så jag fick duscha och komma back on track sen tog vi oss en fika på Fröllan kaffe + cig på vårt älskade Lab, mohaa.

Nu vänt6ar jag på frod så ska jag sova för inatt ska jag kneeega & plugga, trist men jag gillar det ändå.

alla älskar mig/ mööörteeen:)

ps. jag sticker inte ifrån mina olyckor iaf ;) ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0