One day ..

Helt otroligt ..

Jag kommer ihåg som igår när jag satt på fritids och käkade tårta i min vita topp och blåa kjol sista dagen i 2an. 8år gammal och överlycklig för att äntligen få sommarlov..
Nu sitte jag här snart 20år gammal och har den sista skoldagen ever avklarad, tiden har ju bara sprungit iväg. Inte tal om de senaste 4åren sen jag slutade 9an och mormor var stolt as hell för att jag lyckats plugga upp 90 p på 2 månader. Hon kom med guld och blommor och nästan grät, hur i allsin dar kommer det då bli imorn när jag, den lilla svanen springer ut med vita kläder och möjligt gråter av lycka, gör hon detsamma tro?

I vilket fall har jag i princip allting för morgondagen klart, lite ballonger, skumpa och jordgubbar ska inhandlas och ett paraflax är ju lika bra då det inte ser ut som om vädergudarna ändrat åsikt om vädret än.

Måste bara knalla runt i mina skor jag planerat att ha på fötterna under dagen imorn då dom är så nya att dom klämmer lite. Men det kommer bli så hett och tro fan så rätt.

En enda dag kvar av mitt 13 års långa skoltids liv. Att jag bytte från Media till HOPP och därifrån hoppade av gör mig inget alls för nu är jag lyckligare än någonsin och vet att jag gjorde rätt. Hade kasnke kunnat satsa lite hårdare men bättre detta än inget, right?


Anyhow. Nu har jag betalt aaaalla månadens räkningar och det svider illa. Att behöva lägga ut 8 jävla tusen, tyvärr mer när jag räknar efter, på en månad är inte okej. Men det blir så när man bor själv, it sucks sometimes. Men då kan jag skatta mig lycklig över att jag har jobb när jag kommer hem från staterna! Så sommarn blir inte så tajt iaf. Bara Juni men då har jag ju också 12 dagar i Us and a så det går jag med på.

Nåja, nu får det allt vara slut tjatat men fan vad jag är glaaaaaad - Känn på lyckan dååå :D


Jag & attoL (och C.H) - skolavslutningen 9an, 05

Kommentarer
Postat av: Heidi

Ta vara på morgondagen. Det är en helt otrolig känsla att ta studenten! Blir nostalgisk som fan alltså. Tog studenten förra året och jag önskar jag kunde göra det varje år :P haha

2009-05-27 @ 15:58:47
URL: http://vivalastar.blogg.se/
Postat av: Martina

Hoppas din dag blir lika perfekt som min va shrimpie <3 Härligaste känslan som finns när man tar studenten :) Ha det suuuuper roligt

2009-05-28 @ 10:45:30
URL: http://muggetina.blogg.se/
Postat av: therralicous

så jävla bra ;) nu ses vi snart ! full o goooo!

2009-05-28 @ 11:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0