Omg !!

Ja herre min gud.

Idag har jag äntligen gjort mitt sista skriftliga gymnasie-prom, någonsin. Fatta känslan, den är obeskrivlig :):)!! Sen hade jag kvalitetstid med mamma över ett par koppar kaffe och student prat, det kommer bli så bra så!

Träffade tvill en snabbis innan hon skulle iväg och kriga runt hela stan stackarn och sen fick jag följa med pappa på shoppingtur. Ja, det var hans tur denna gången. Alltr gick la på ca 4 papp och allt som kommer mig till användning är väl plakatet vi hämtade ut i Mölndal.

Fick iaf sagt hej till morbror Peter och kusinerna efter turen på Freeport så nåt bra har det ju vart idag! Ne, nu har jag inte tid med det här mer. Hungrig som en häst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0