Oj, oj, oj!

Vad fan hände?!

Igår då; Stötte på Mats A så han körde mig bort till fröllan då min bag var way to tung för att bäras av en man, för att där möta upp Silly. Tog bussen, som f u c k i s senare hoppade på, och tog oss till slottsskogen å satte oss med några öl vid pappi mfl. Sen blev det några fler vid Edw, Ciz, Heidi mfl också, trevligt värre.

Men för att gå vidare så drog jag mig hem till Frida för ett par öl och ett glas vin innan vi kickade bort till vårt käraste Lab. Där kan jag säga att jag antagligen hade på tok för roligt då sista timman är svart, vad fan hände liksom?!

I vilket fall så vaknade jag upp med ALLA kläder på, varenda lampa tänd och tre fönster vidöppna. Jag fattar liksom ingenting. Shit! Så Frida, både TACK och FÖRLÅT för valborg 09. Även mina älskade kompanjoner, Silly & Svin, jag är inget utan er! Så nu väntas det på samtal från friday så jag får min älskling (läs mobil) tillbaks, så notera att det endast går att nå mig på comviq tills vidare!

Idag mår vi som vi förtjänar i hela byggnaden men ska snart rätta till mig då jag ska iväg och möta fröken Friday för en kaffe och eventuellt frod på Fröllan. Nu bjuder jag på lite pics trots alla blev misslyckade på mig denna afton.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0