Mina läsare..

.. ni ökar dagligen efter en enorm sänkning vilket gör mig glad, jag vet dock inte vad ni vill läsa och mellan varven tar fantasin slut. Just därför står det mycket om min vardag och mina personliga önskningar och tankar.

Det närmsta som står på schemat är en eventuell weekend till huvudstaden tillsammans med L med släkt och vänner. Övernattning på Comfort och dagen därpå en tur ut på djupa vatten med Cinderella för att göra östersjön osäker. Det ni?! Man kan ju verkligen hoppas att detta blir av nu och det får jag reda på innan veckan är slut. Be för mig!


Annars är det tre dagar kvar på praktiken, what was that? Vart har alla veckor tatt vägen? Känns verkligen inte som det var i januari man tog sig ut i praktiken men nu sitter jag här och snart är det adjöss, eller inte. Ska jag hoppa in lite i sommar som jag tidigare nämt - wehoo!

Annars undrar jag vem fan är en sån (ursäkta ordvalet) FITTA som inte har något bättre för sig än att gå och sno min frugas bil på nätterna, att sedan dumpa den så den inte ens går att flytta så hon blir tvungen att betala bärgare pga av dig/er är ju bara tragiskt. Fyfan för Dig/Er, vänta tills ni får smaka på er egen fucking medicin!!!!!

Kommentarer
Postat av: Frugan ♥

Jävligt irriterande att jag skulle kunna döda.. Fan, jag skiter väl i bilen, det är inte det. Men allt runtomkring, usch!

2009-05-14 @ 12:35:04
URL: http://friday88.blogg.se/
Postat av: Frugan ♥

Cinderella? :) Woo! Tror fåglarna att jag ber för dig, grymt ju! Pusss

2009-05-14 @ 13:51:51
URL: http://friday88.blogg.se/
Postat av: Sala

Känner likadana agressioner inför liknande människor ? Vadfan är det för Cp-mongos som ska förstöra för andra ? Vare sig det handlar om att stjäla eller att rent ut sagt endast vara fittiga ?

Usch. KARMA säger jag bara. Lovar, de dör innan de fyllt 30. Och jag ska bara lé och dricka skumpa den dagen! ;)

2009-05-14 @ 16:06:12
URL: http://sarasala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0