Ljuvligt !

Jag känner mig så grym!

Utan problem lyckades jag somna igår fast tankarna for lite som dom ville. Att jag sedan kom i tid fast jag försov mig imorse gör ju inte saken sämre, jag börjar bli stolt över mig själv :).

Haft en bra dag på praktiken iaf, det har gått fort och fått mycket gjort. Tog även mig tid att träffa Jen på lunchen för lite kvatitets tid, vi saknar att prata! Skall också hoppa in lite extra på Spine i sommar och få lite mer deg på kontot, aldrig fel om man säger så. Sen kan man ju alltid hoppas att det finns en plats för mig till hösten där, jag önskar, jag önskar!

Vädret och frugans lockande planer om grillning med vin ikv gör ju mig mindre sugen på plugg. Känner att jag får hoppa det nu under eftermiddagen och ta ett race ikv coh tidigt imorn bitti innan provet! Jag bara måste klara detta nu, som tur är siter redan hälften :).

Jag har en plan, ett mission att utföra men en så länge är det fortfarande hemligt. Varken mamma, tvill, frugan eller Jen vet om det ännu och då mina vänner, då kan jag lova att det är riktigt hemlighetstämplat!


Jag känner mig lite som en hemmafru, hade middagen klar när pappi och brorsan kom hem från jobb respektive fritids och den rena disken var inplockad. GeMoneybank-kortet är aktiverat och nu snart, idagarna blir det reseväsksshopping, härligt.

Nu har jag iaf fått skriva av mig lite, vi höres folket - Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0