Life is good!

Livet leker, tro fan att jag schteeeker!

Jag har verkligen kommit på hur lyckligt lottad jag egentligen är. Det som bekymmrar mig är ju bara småsaker, bagateller. Jag satt precis och kollade på massa kort på Johan osv och jag log faktiskt. Tänkte på den underbara, glada människan har var och alla goa minnen. Det är det man ska minnas och glädjas åt, att man fick chansen att känna denna underbara människa! Jag saknar så jag knappt står ut men fan vilka minnen som sitter, visst fäller jag en tår emellan åt för det går inte att undvika.. 
Johan, jag glömmer dig aldrig !

Annars har jag ju som sagt bara bra saker att se fram emot. Sthlm/kryssnings-resan till helgen, Studenten nästa vecka och sedan Us and a. Har också min extratjänst på Spine som Ekonomiassistent att se fram emot, waaah. Jag är så glad att inte ens den jobbiga eftermiddagen med tvätt som väntar kan förstöra det nu.


Tack alla som får mig på detta humör, som får mig att sväva och le som jag gör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0