Jag ska bli mamma :)

Sitter hos min käre vän och kompanjorn Jen tha Mås i skrivande. Haft lite kvalitets tid tillsammans med frugan också, men hon har tyvärr lämnat oss för något främling ;)

Haft lite vattenkrig och vart nere i stallet och hämtat alla grejor. Zorina är såld och åker på lördag, trist. Men lite gladare och mer uppspelt blir jag när jag tänker på att vi ska ut och göra huvudstaden osäker imorn. Fyfan va najs det kommer bli, thats raajraj!

Jag ska bli mamma så i sommar blir det lugnare än väntat, me like!
Längtar efter min bebis redan, ska få se dig igen om ett par veckor <3




Ska snart hem, kolla hur det går i the game. Vårderby = Heja Blåvitt. Sen vänta att .... ska höra av sig och sedan se hur jag ska spendera denna kväll, relativt passivt lär det iaf bli för imorn ska jag upp med tuppen, yiiiiehaaaa!



Kommentarer
Postat av: Heidi

Jaså? Är du gravid eller vadå?

2009-05-25 @ 16:01:11
URL: http://vivalastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0