Inte okej!

Tro fan att jag glömt det viktigaste av allt i bilen vi hade till och från sthml. Min kamera!? Jag skiter ni bilderna från helgen för dom är det ändå censur på. men jag måst eju ha en kamera på Torsdag och hur i hela hisingen ska jag får tillbaks den innan dess när bilen är i Norrköping nu,  Måndag-Fredag. katastroooooff!

I vilket fall är jag glad över att vara hemma, haft en sjukt trevlig helg och sår på hela foten haha, Men det är sånt som hör till och jag hade verkligen inte velat missa denna trippen. Att jag dessutom ringde .... från finska sidan lär ju inte vart billigt och vad som sas är lite suddigt, gillar att prata med dig iaf.

Att jag sedan möts av frugan i dörr öppningen när jag kommer hem gör ju inte saken sämrre då bilresan hem tog längre tid än väntat. Vi vi tjötat lite och betalt några räkningar!

Ikväll ska jag & min fina fru Frida på Blåvitt- MFF, kommer bli grymt! Men imorn då, då ska jag göra naglar och köpa balonger till bilen jag ska åka. Fan vad jag älskar livet! 25 dagar kvar till Us and a, give me a smile!

Det pirrar i hela kroppen, jag mår bra och jag ler!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0