I väntans tider..

Pappa pratar med grannbögen i telefon.

"Jag & Mathina har shoppat idag"
"Jag & Mathina lagar mat"


Helvette heller att vi har, helvette heller att vi gör. Du gör! Du har shoppat! Gaaaah! :(


Ja, så i väntans tider på maten jag inte Får laga;

Hur svarar du i hemtelefonen?
Hallåå?! (Gatt och vänligt)

Hur svarar du i mobiltelefonen?
Haallå? (Lite mer irriterad)

Ringer det mycket till dig?
Jovars..

Ringer du mycket?
För ofta

Vem ringde du senast?
Mammalita

Vem ringde senast dig?
Therese!

Hur mycket pengar har du?
Hm, det är nog inte mycket att hänga i granen..

Senast kramat och när?
Oj..  .... i lördag?

Antal timmar sömn inatt?
6

Sov du ensam?
Ja :/

Vem sov du hos senast?
Frugan i think..

Vem sov hos dig senast?
Frugan haha..

Vad ser du fram emot?
Helgen!

Vad vill du ha just nu?
Alldeles för mycket egentligen.

Vem hånar du?
Noone

Vem längtar du mest efter?
Johan!

Vem vill du helst slippa?
Moahaa...

Vem stör du dig på?
Pappa, för tillfället.

Vem vill du sova bredvid inatt?
.... eller frugan!

Vilken buss åker du oftast?
89/84/83, 95 eller 91/97/98.

Vilken årstid är det nu?
Vår/försommar?

Anser du dig själv snygg?
Absolut!

Har du varit kär?
Jao

Är du kär nu?
Nej :D:D

Är du en bra partner?
Jag tror det, eller. aah. Fråga mitt ex?

Har någon varit otrogen mot dig?
Tyvärr..

Har någon varit otrogen mot någon, med dig?
Jupps

Har du varit otrogen?
Nej 

Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad?
Upp.

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Jadå, fasti inte just nu, nu, nu  ;)..

Vad åt du senast?
Kalla makaroner vid 13-tiden.

Är du polare med grannarna?
Vi är mer som en familj!

Har du varit på ett party?
Ja?! Haha..

Har du varit utomlands?
Yes

Var är ditt syskon just nu?
Vilket utav dom?

Vilken tid gick du upp imorse?
06:50

Vad gjorde du kl 2 inatt?
Sov

Vad är det första du gör på morgonen?
Sätter på radion, kaffe och hoppar in i duschen.

Vad ska du göra efter det här?
FROOOODA!!!

Jag blir så aaarg, pallar fan itne med människan mer. Kan du sluta vara så jävla självisk och fatta att det för en fucking gång handlar om MIG!!!???!!!

Men fan, smiliet är på ändå.
Magen pirrar och jag dööör, mohaaa! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0