Härligt!

Everlasting..

Uppe med tuppen kl 07 då frugan klev upp för en dag full med kneg. Jag låg visserligen i sängen i ungefär 3 timmar till med datorn i knät innan jag och f u c k i s bestämmde oss för att mötas upp och käka det vi gillar mest; Thai.

Efter det åkte vi till fröllan och shoppa! För mig blev det skor, ballonger och ett nytt underklädsset som jag ska ha till Studenten, vita som passar underklänningen och ett par pumps i gyllene guld moaha.. Sen fick vi självklart inte nog av varandras sällskap utan förflyttade oss till Lab för en glassig sommarcider mitt i spöregnet, den är fin.

Nu sitter jag med nygjorda naglar, lite längre än vanligt men fingrarna flyter på över tangenterna iaf. Min kompanjorn Jen och fixar sina nails nu, i skrivande stundoch ska antagligen bli mamma till min lilla dröm, Yoetta som jag tyvärr inte har råd med för tillfället. Men att bli moster är aldrig helt fel heller. Jag har ju inte många timmars jobb planerat i sommar (än) som hon har så då får stumpan tillbringa tid med moster Thina ist, jää! Nåja, har ju min lilla fyr-benta vän som kommer hem till mig i sommar ändå, det nöjer jag mig med tillsvidare :D

Jag ber till gud att det inte regnar på torsd, men det säger ju vädergudarna och det gillar vi inte, inte okej!
Nu ska jag ut till dom andra och mysa med dom små jyckarna på golvet i ett par timmar innan vi piskar hem till mig för nattamys, gissa om jag ska köpa gott efter 12? Haha...

Ibland är livet bara bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0