Godmorgon.

Först:  Grattis bror, Christian H. på 20 årsdagen !


Jag reste mig bara ett fåtal gånger ur sängen igår, sista gången var för att raskt ta på mig och näst in till springa bort till frugan som behövde lite sällskap vid 23. Satt och tjöta någon timma sen blev der satc♥ tills vi båda tvärceckade. Jag fattar inte hur jag kan sova så mycket som jag gör, älskar det dock men tro fan att det inte är normalt?

I vilket fall är det min lediga dag: måndag idag så nu halv ligger jag här i F's soffa medans hon är duktigt å tagit sig iväg för att knega hela dagen, good work sweet!


Jag har ett par saker att utföra idag men det kommer bli så bra så, trust me! Annars vill jag passa på å säga att silly, fuckis, rutan & lisen, jag saknar er - vart fan har ni tagit vägen?! :( ♥, vad fan hände där liksom?   Alltid ska man behöva ta saker och ting i egna händer, vänta bara! I love you.

17 vs. 39 dagar, byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0