G Ö T T !!

Så jävla rätt!

Blåvitt tog självklart hem segern i Vårderbyt mot gais, fyfan vad najs!


Min älsakde Fru Frida ringde precis och skrämde upp mig regält. Beodrade mig att möta upp henne i stan om ca 2 timmar. Hon lät för serri och jag får ont i magen, nåt som har hänt?

Ja det återstår att se, men mitt hjärta slår och jag har en klump imagen men när man får detta samtalet börjar man ju självfallet undra;

M&F - Heja blååååvitt, heja blåvitt, visst ska vi mot tooppen gåå!

F - Möt mig istan om 2 timmar?
M - Jaha, okej....
F - Möter du mig istan om 2 timmar??
M - Har det hänt nåt?
F - Men möt mig om 2 timmar?
M - Men ja, har det hänt nåt?
F - Ja, möter du mig?
M - Okej, ja men vart?
F - Möt mig om två timmar eller vad är klockan?
M - Kvart över sju... Vart?
F - Avenyn, utanför Nivå typ. Men säg kl nio då, möter du mig? Du behöver inte tänka på nåt!
M - Ja okej, aah Nivå om ca 2 då.
F - Ah puss älskar dig.
M - Puss detsamma..

Hur ska man tolka denna konversation? Omg, what was that!

Forza blåvitt iaf :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0