Fredag med Friday!

Yes! En helt lyckad fredag spenderades med Frida. grillning, pimpling, hårfärgning och ägde dansgolvet på vårt favvohak, kunde inte bli mer grymt. Höll bättre i hatten denna kväll än den där innan vill jag lova. Sen att vi var nådigt snygga imorse när vi vakna är en annan femma.

Ikv blir det HB för att fira Lottisen som fyller 20, hipp hipp HURRA!!!!
Det kommer bli galet med galaj, grattis gumman.

Annars, något kul? Haha. Ja, systra mi jobbar så hemma FRU som man är ska man snart börja plocka lite om kroppen tillåter, inte helt hundra men mår fan inte sämst. Livet leker och jag älskar mig själv. Fick bättre bilder i går än i torsdags iaf, men lilla friday skiter i vilket och lägger upp dom värsta på face-an, vad tänker hon med?

Nä nu har jag snurrat färdigt här. Tjing!

Kommentarer
Postat av: Frida

Det har ju varit en hur grym helg som helst! :) Sisters enligt min kära S! Haha ;) Han ba; Du ser, nu somnade ni till och med i samma säng, fniss! Puss puss! / Sister!

2009-05-02 @ 18:26:52
URL: http://friday88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0