Fem månader..

Sinnes!

Det har redan gått fem månader. Fem månader på detta året, fem månader på Spine & fem månader i min egna lägenhet. Fatta att tiden går fort och snart är den förbi..

På min 'sista' dag på praktiken försåg dom mig med två påsar kaffe från Kahls, Monsun Malabar & Indo. Kaffe-kåt som man är blev man röd i fejjan av glädje och två biobiljetter gjorde inte saken sämre, frågan är bara vem man ska bjuda med - frugan eller möjlitvis .... ?!

Blev inget besäk hos tvillingarna igår då ena lillkillen blev dålig så dom gjorde ett besök på Östra, antagligen blir det idag istället men först måste jag få i mig lite frod och läsa egenom inför mitt sista gymnasie-prov imorn. Fatta, det sista - ever!

Nu ska jag ta tag i mig själv och käka innan jag öppnar boken och slår en pling till bror, kollar om han slutat och ska ta sällskap. Annars slutar jag tidigt, tidigt imorgon och på Torsdag är jag ledig. Gissa vad som sker på fredag?! :D

H A P P Y   D A Y S!


Kommentarer
Postat av: Frugan ♥

Tror fåglarna att det är mig du ska bjuda på bio ;) Det ser jag fram emot, woo :) Kyss å kläm!

2009-05-19 @ 17:56:37
URL: http://friday88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0