* * *

Min vänner, damer och herrar..

Det är en jävla tur att jag har Lisa, men som det ser ut blir det regn på torsdag och det är fan inte okej! Jag lir så irriterad att jag inte vet vart jag ska ta vägen, åååh.

Sen kan jag säga att jag inte är gravid utan sk få hem en 4-bent bebis! Nu vet alla nyfikna det iaf..

Sen var matchen grym igår, fan vilken stämning. Det var perfekt  och underbart väder, salongsberusad och grymt sällskap när våra mesta mästare tog hem segern, igen på hemmaplan mot Malmö fucking FF. Fatta att dom är helt obesegrade på hemmaplan och ligger i toppen på listan. Vilken glääädje, i just love it!

Fråga mig inte vad jag gör uppe nu, ledig imorn, var ute igår och va uppe redan kl 07, frugan skulle ju upp och jobba sen kunde jag väl inte somna om. Hungrig som satan men kylen innehåller bara flytande former med olika procenter i.. Haha, godnatt!



All kärlek till dig min fin fru Frida :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0