!!

Cinderella, here we come!

Japp, det ser ut att bli av, helt underbart. Fatta att vi kommer gå lost och "fucka systemet" ute på de djupa vattnet?! Helt fantastiskt å tro fan att jag längtar ihjäl mig nu. Det kommer bli bäst, tro miiiig!

Tacka fan för vissa vänner ibland, weho!

Nu ahr jag passat min bror i 8 timmar medans papa vart ute och blivit vän med kanelen tillsammans med alla kollegor. Nu är han hemma och tjötar som aldrig förr och jag är gubbtrött så ska strax knalla hem till mina cigg och chips å självklart min bok som e så bra!

Som jag tidigare sagt så är Camilla Läckbergs böcker en hit om man gillar kriminalromaner!



Bjöhrn, du är världsbäst. Tveka aldrig!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0