En timma..

Nu har jag fått sjukligt mycket gjort igen. Fattar inte hur jag hunniot emd allt och nu sitter jag utan sysslor istället. Jag är helt enkelt grym och som gjord för detta yrket. För er som inte vet är jag ute på en 5 månaders lång praktik inom Handel och Administration. Med den inriktningen sitter jag idag som praktiserande ekonomiassistent och ska även in extra i sommar. Ja med andra ord så kan jag ge mig själv titeln Ekonomiassistent snart, känn på ordet och känn på lycka!

Om en timma slutar jag för dagen men det gör inget för idag är jag trött och har en lillebror att ge all min uppmärksamhet till i eftermiddag och kväll. Så nu sitter jag med min trerdje kopp kaffe och är helt avlastad från pappers och dators arbete, skönt!

Imorgon är en ny dag och då ler vi igen.

Kommentarer
Postat av: Frugan ♥

Imorgon hoppas jag verkligen att vi ler igen! :)

2009-05-14 @ 15:25:29
URL: http://friday88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0