En tanke...


Var en sväng i skolan förut då det var Minnesstud i aulan. Så tragiskt när han var så ung och man inte vet varför.. Jag lider verkligen med alla som stod honom nära men det är en sorg att bara veta att ett ljus har slocknat. Det får liksom inte hända men det har det tyvärr gjort. Där med ägnar honom och hans familj plus vänner en tanke, det är inte rättvist!
Vila i frid (F).



Sen en glad grej också:

Grattis Jenny tvilling på 20års dagen, hoppas du har the time of your life i huvudstaden och du får mer än du önskat dig, ledsen att jag inte kan vara med dig och göra din dag ännu bättre. Älskar dig!

Annars kom min dagens puss med i metro idag som jag skickade in till frugan, hur sött som helst. Gjorde det liksom bara mest på skoj men det var ännu roligare när den väl kom med! Hon blev iaf över lycklig och smickrad som hon uttryckde det, hehe..

Nu sitter jag hos far min med en öling i handen, hittar inte mina telefoner, vad fan hände. Men jag hör av mig till alla när jag letat lite till. Får se vad som sker ikväll. Om jag stannar hemma, kickar till madde eller bort till kållered. I vilket fall ska jag dricka öl! ha en underbar fredag folks!

*

Tänk dig att du har en tom glasburk och stoppar i så många golfbollar det går, sen tänker man att det inte får plats mer. Då fyller du tomrummen med grus eller småsten och då måste det väl ändå bara fullt i burken? Nej, det går att hälla i finsand också som fyller upp resten men efter det går till och med en kopp kaffe i..

Så tänk om du börjat med sanden hade du kunnat få i lika många golfbollar då tror du? Inte jag iaf.. Med det vill jag säga att tänk dig glasburken som ditt liv och vad du vill fylla det med, allt viktigt som nära och kära dvs. golfbollar eller bara småting som ytliga kompisar, prylar och annat smått dvs sand & småsten, det övriga i burken. Tänk ett tag, det är värt att stanna upp ibland!

Spine Center Göteborg<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0