Utmanad!

Jag har blivit utmanad av Heidi :)

Jag har/är..


piercing:
tunga, tutte, navel, näsvinge och 5 i öronen.

tatuering:
handleden, nacken, h. skuldra, ryggraden och v. om svanken.

hårfärg:
Espresso 4/4.

nagellack på fingrarna:
Vit transparent.

..på tårna:
Guld transparent.

ögonfärg:
Grön-blå-grå melerade.

längd:
1.69 ½.

vikt:
5xkg

skostorlek:
38

klädstorlek:

xs - s

..


hårfärger jag haft:
Blondt, Teracotta, Svart, brunt


piercingar jag haft:
underläppen

personer jag saknar:
flera...


personer jag älskar:

det vet dom.


bästa dagarna i veckan:
Tors-månd.


städer jag bott i:
Gbg och Sunne


favoritskor:
just nu? laxrosapumps, knähöga stövlar och mina rosa tofflor =)



Tre stycken du utmanar:

Jossigossi
Ebrandin
Liseloth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0