U-sväng!

Nu är det dags för nya tag och rutiner. Har redan fått en totalvändning i psyket efter allt ältande och det nya jobbet går som på räls. Tanken är iaf att sätta igång å träna igen, komma igång med körkortet och jobba som en dåre  tills jag går ner mig själv ungefär.  Med andra ord blit det en total U-sväng i mitt liv.

Satsar även på att ha en resa bokad (innan sommaren) till hösten så vem vill haka på?
Sen är alltlid förslag tioll resemål uppskattat. Fortfarande helt inne på Hurghada men alltis velat besöka allas vårt kära turkland. Hm..

Men som jag skrev i tidigare inlägg, i helgen blev det fylla och psykos! Lite mys ute i Mölndal/Kikås och sen såg man en och annan älg (läs 2 st.) ute i Lindome, även en räv någonstans i Benareby.




Har tillbringat oberäknliga timmar tillsammans med Jen och tog en sväng ut i vimmlet med henne och f u c k i s  igår. Att man även träffade på Eka, Pierre mfl gjorde inte kvällen sämre. Bara mannen bakom bilen och polisbil nr 2!  Det märks att folk finns när man som mest behöver det och det är något jag verkligen lärt mig denna helgen som vart.


 
Sen att jag och Jen har en gigantisk hemlighet som vi bara inte får misslyckas med är bara skämmigt haha. Vi ska lyckas och kämpa i alla väder och kommer aldrig, någonsin berätta eller erkänna vad det handlar om. Wait and see. Men en sak är säker, denna planen tänker vi inte ge upp.  Sillidill sillidill med potatis till!


Att jag kommer sakna det, oss och allt där i mellan har väl ingen betydelse längre. Att vi tydligen har stora problem med att mötas på mitten och inte kan få något uträtt så kanske det är lika bra såhär. Jag tror inte det är såhär jag vill ha det men om det känns bättre för dig och får dig att må bra så gör det detsamma för mig. Iaf på utsidan. Jag bara önska att vi kunde spola tillbaks tiden och ta om den sista månaden, göra allt rätt och ge det en ärlig chans. Jag är kär i dig!

Can we try again to start a new and loving story?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0