Synd om mig!

Jag har röntgat ryggen idag, känner oerhört skönt att ha det gjort. Lite frustrerande att behöva plocka ut piercing i tunga, tutte och navel å dessutom ta av alla smycken ink. hårspänne. Men nu är det klart efter alla dessa år av rädsla och väntan. Duktigt av mig att äntligen tagit hand om den saken tycker jag allt, mohaa!

Men innan dess var värre! Fick en äcklig gubbe med alldeles för mycket perfym och utlänsk härstamning som läkare, skulle känna på mage och rygg och det kändes inte alls okej. Att jag även var tvungen att få stick i fingret och ta blodprov i armvecket gjorde inte saken bättre så jag är sjukligt nålrädd! Fyfan, jag näst intill skrek och trodde jag skulle börja gråta men ikke, jag överlevde :).

Sitter uppe hos pappa och käkar nudlar innan jag ska kicka i väg för att kneega. Blir ett pass mellan 14-21:30 och då lär väl nästan ögonen gå i kors så det blir raka vägen hem och deck i säng.


I hörlurarna just nu:

Rihanna - Unfaithful.
Kelly Clarkson - Since you'v been gone.
Jessy - Dancing in the dark.
Avril Lavigne - My Happy ending.
Volbeat - Maybellene I Hofteholder.
Takida - Curly Sue
Celin Dion - Because you loved me.
Smokie - Lying in the arms of the one you love.
Rihanna - Don't stop the music.
Volbeat - Radio Girl.
Avril Lavigne - Complicated.
Kelly Clarkson - My life would suck without you.
J-Son - Pretty Boy.
One Republic - Apoligize.
Celin Dion - Think twice.
Pink - There you go.
Robyn - Should have seen it coming.
Guns n' roses - Knocking on heavens door.


Klockan tickar, ska möta pappa en sväng innan jag tar bussen. Ha en fortsatt trevlig onsdag, även kallad Lill-lördag!
Im over and out!

You gave me wings and made me fly.













Ge mig sol & värme..

Kommentarer
Postat av: Heidi

Mm, sommaren är saknad!

2009-03-11 @ 17:05:32
URL: http://vivalastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0