Sunshine ..

Ja, det var visst inte i jkpg vi skulle kolla stall utan mot jkpg. Stället vi kolla efter låg i utkanten av Ulricehamn och det var dom mest kringelikrok vägarna jag varit med om en en hel del snö i vägkanterna där nere.

Åt iaf McD i boråås vilket betyder att vi syndade. Men det är väl tillåtet i mellan åt, inte sant? :)

Iaf härligt att komma ut på en trip i solskenet. Nu mår jag oerhört mycket bättre och är redo för galaj, bara min käraste handledare kan messa tillbaks om jag får ledigt imorgon eller ej. HAde inte klarat av en arbetsdag mående som jag gjort idag, nä fyfan!

Nu väntar jag och daddy a på  darling och alexander sen kommer föödelsedags barnet, min älskade lillsiz hit och vi korkar upp med det ena och det andra, me liiike! Sen om det blir stan eller ej återstår att se men kan ju  räkna med fylla iaf. Ska försöka ta lite pics och ladda upp imorgon med. Nu ska jag in i dad's dusch och sedan fixa fejjan. Tjing.

Im out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0