Shill pomfrill..

Det var nog inte rätt dag att gå ut trots allt. Jag menar visst var det god middag, jag mådde bättre och J. kom med massa gott och blandat, dock när det närmande sig mådde hon allt sämre och jag allt bättre vilket resulterade att vi drog var och en hem till sitt fast vi kommit hela vägen in till stan.

Herr B. badade tunna utan mig vilket är helt ogodkänt om det nu finns ett namn för det, annars ikke godkänt! Men som både ahn och jag säger kommer det fler dagar och gånger för det, våren är ju bara på väg..

Annars sitter jag uppe hos pappa nu och dricker grogg ur mjölk-glad, funkar och jag e tvät trött. Är trots allt en dag imorn med. Det klarar mina chockrosa naglar jag målat på lyran haha... Give me some loooove. x, allways on my mind <3

Here comes a tierd and drunk fish!!!             "Bada tunna med miiiiiiiiiiiiiig" haha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0