Rajtantajtaan...

Yes indeed, jag har då bestämt mig. Ikväll blir det rajraaj, som andra hade uttryckt det, med Jane. Så bränningen är i full gång och vi ska göra stan osäker.  Mår mycket bättre redan och kan bara hoppas på att det blir bättre, sen tar väl alkoholen sin verkan och jag lär väl inte känna av så mycket under kvällens gång. Imorn är en annan dag och annan femma. det tar vi då!

Pappa står i köket och knegar som en jubelidiot. Fattar egentligen inte varför, då han gör det för min skull, känner nog ändå ingen smak haha.. Men han är allt för söt.

Ikväll blir det iaf "Fun with Mört and Jane" så håll i hattarna, det lär inte bli lugnt när vi är i farten ;).




Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: Jag följer visst dig:S

2009-03-20 @ 19:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0