R, X, B eller va?!

Trubbel i paradiset, min hjärna kan fortfarande inte komma överens med hjärtat. Då är det illa!

Annars har vi haft en underbar dag i solskenet, jen och jag. Vart nere i Onsala och i Sisjön (dock ligger defortfarande is på sjön). Glassat järnet. Sen hann vi även med middag coh hej till fylleglada gubbs i 436. Man kan inget annat än att älska vårt avlånga land kallat Sverige när vädret bara blir bättre och bättre. Eller är jag ensam om att tycka så? Skulle inte tro det va? Ge mig sommar, då blir allt bra igen! :)


OM DU HÖR NÅGOT I LUFTEN SOM SURRAR SÅ ÄR DET BARA JAG SOM HURRAR FÖR DIG, MIN ÄLSAKDE BEBIS! 19 ÅÅÅR IDAG <3


Måste då säga att x's nya lya är avundsväckande, me like.    Sen är det alltid lika trevlig att få samtal från herr b. pratglad om hatobjekt osv och ville ha någon att krama med. Men inte ikv inte...

Nu ska jag gå ut och röka, ta ett glas vatten coh därefter traska till sängs. Tjing!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0