Piercing .

Jag gick aldrig hem igår, utan jag stannade kvar här hos pappa och kollade tv och käkade mannagrynsgröt till kvällsmat. Riktigt mysigt. Sen sov jag så gott och sött i lillebrors säng. Tänkte att gud så käckt då väcker pappa mig när han trippar till jobbet så kan jag halvsova en halvtimma till. Men itne det nä, han väckte mig visserligen men jag tog ju väckarklckan och stängde av den i sömnen som vanligt, och när jag vaknade nu vid halv tolv av ett sms hade jag klockan i handen. Goog work math..

Jag och min käre vän och kompanjorn har kommit på en genigalisk idé om att vi ska pierca oss. inte vart som helst utan där ja. Visseligen är det nåt jag alltid velat göra för att liksom testa på men nu när det börjar bli lite mer allvar i det hela är jag livrädd!

Hjärtat har sina skäl som förståndet aldrig kan fatta.


Nu ska jag dricka morgonkaffe och se om jag kan göra nått åt mina allergiutslag, dom gör ont och är i vägen sen är det inte speciellt vackert heller. Vad hade jag gjort och varit  utan min mås? Mucho love, long time....
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0