Nyfiken!

Ja, nu vill jag faktiskt veta - vilka är Ni egentligen. Ni som läser min blogg, ofta och regelbundet? Vilka är ni som prenumererar och vad är det ni gillar med den? Nyfiken i en strut *!

Blev thai till lunch, muma! Inget går upp för en måltid på Lamai. Men att det sedan snöade när man kom ut igen sänkte mina läppar lika snabbt. Vi satt iaf och disskuterade eventuell bal, student, jobb osv under maten och jag får snart bestämma mig om jag ska gå eller inte på balen. Sen är det snart dags att planera studenten med.
Jobb fr o m. Juli och framåt har jag iiiingen aning om hur det blir, blir det här, ortho eller asdf? jag kasnke borde söka något annat?

Jaa, mina tankar snurrar och jag hade inte haft något emot att få in dom hundratusentals kronorna på mitt konto ist för alla dumma leverantörer jag för över till. Trist as hell att man inte har ett eget framgångsrikt företag, det kommer! haha..

Nej, nu är det dags att återvända ner i pappersarbetet, skall öppna post, betala mer och kolla vad som fattas i pärmarna. Tro det eller ej men jag tycker det är skitskoj mohaaaa...

Haha Silly, jag mår urdåligt och NEJ jag har inte svalt en klocka ;)

Kommentarer
Postat av: Jossi

Tack ska du ha :) Jag vill även tillägga att jag köpte en beige ryamatta till storarummet idag, den är SÅÅÅÅÅ snygg. Ska fixa kort på det med. Men inte roligt då jag har fula svarta möbler som ska bytas ut dem med!



Jag läser din blogg när jag har tid! Du skriver om vardagen och sånt är roligt :)

2009-03-12 @ 14:42:26
URL: http://jossigossi.blogg.se/
Postat av: Ela

haha aa den va snurrig:D

-Jag mår urdåligt!

-Va? har du svalt en klocka?

hahahah vad dålig humor jag kan ha =P

2009-03-12 @ 20:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0