Nu såå..

Ja, här kommer det efterlängtade inlägget om helgen och nykommlingen :).

Torsdag: Lillsiz fyllde myndig och det firades på Rockbaren efter förkrök hos daddy a. Där blev det senare också efterfest vilket var mycket trevligt. Jag höll ganska hårt i hatten eftersom onsdagens bravader satt klistrat mot strupen och minnesluckorna var fortfarande inte fyllda.




Fredag: Vaknade upp hos dad i soffan brevid någon annan än den jag slumrat in brevid, haha fick mig en chock som itne var av denna värld. Sen kom Jen och vi handla thai vs. sushi och gottade oss så gott det bara gick. Fyllesjuk as hell inhandlades det alkohol men vi hoppade det och drog en myskväll. De tre musketörerna och "Simon" (Läs Johan).



Lördag: Dagen vi alla väntat på länge. Linette (the best a man can get) och min trogna men ack så avlägsna vän Liseloth hade fyllekalas som inte var av denna värld med uppdukad plockmat och trevliga gäster. Det firades nämligen både inflyttning och födelsedag.



Blev stämplad med stilettklack rätt på fossingen och trallade ut i vår kalla stad barbent. Brr, men det kändes inte fören långt in på småtimmarna då allt blev kaos. Vi hann inte så mycket längre än ut från Rose and Crown innan fighten var igång och mina två hang-arounds spenderade natten hos Farbror Blå moaha.



Sen blev det "efterfest" med film och lögner sedan deck brevid två främlingar i en soffa någonstans i Högsbo. Det blev inte många timmars sömn men jag fick tillbringat några timmar med min tvilling iaf :).

Jag måste också be liiite om ursäkt det en mycket högt älskad vän som fick smaka på handflatan, men inte helt utan anledning. Det är inte tollerarat att göra som du gjorde gumman och det var av ren reflex. Jag ber om ursäkt men gör aldrig, aldrig någonsin om det!!!!

Söndag: Uppe med tuppen och klockan skulle ställas om (vilket betyder att jag klev upp en hel timma tidigare än jag trodde), in för att väcka lillan och sedan blev det barfotagång till spårvagnen för käk på Fröllan. Jag sa utan svamp men det smakade som baken och jag fick käka bröd tills inget mer gick ner.

Lillan tog mina keys och gick hem och la sig för att se reprisen i Let's Dance och jag gick upp till extra pappa där mammi, bror och nykomlingen - Dasie, rottisvalp på 9v. befann sig och gud sicken liten prinsessa. Jag bara smälte och dog på plats, är heeel förälskad i denna lilla varelse, mee like alooot !




Idag: Uppe, tidigare än med tuppen för gratiskneg eftersom jag tog ledigt i fredags. Käkade frukost, drack kaffe, läste cosmo och lyssnade på Knappen & Hakim i lugn och ro, behövde inte stressa alls. Var tidig vid bussen och fick t.o. vänta i tio hela minuter. Sen åt jag underbart god lunch med pappi och sen efter praktiken blev det till att lämna in timlistan och en shoppingrunda med twinie. Nu sitter jag hos pappa, helt slut i heeela kroppen. Dödstrött verkligen. Ska strax kila hem så kommer mina hang around buddies på en kopp kaffe. Efter det ska jag ta mig ut till a-town och tillbringa kvällen med lillsiz som återigen lämnar mig imorn..                         and I'm out.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0