Nänuu !

Dagen började sisådär. Vaknade först strax efter 6 men snoozade vidare ända till kvart i 7 då tyckte jag det var på tok för kallt att ta sig ur bingen så jag låg kvar ända till 07.10. Då blev det stress, förstår inte riktigt hur jag kunde hinna befinna mig här på praktiken innan kl slog 08.30 men det gjorde jag..

Ska strax kila ner och käka lunch med I & J. Dom vill ta ett allvarligt snack med mig och det kan inte vara bra. Sen är det gratiskneg ända till 15 och då ska jag kicka till far min och förbereda gourmetmiddag innan han kommer hem från sitt.

Läste dessutom precis en utav våra hyresvärdars blogg. Hela vårt område (ca) står tydligen strömlöst, hoppas fan att det är fixat innan jag anländer. Jag som hade tänkt att städa och tvätta ikv med, men det går ju ikke om det inte finns någon ström, grrr!

Nä, nu får jag kila då dom skulle vara utanför prick.   Im out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0