Mango.

Börjar bli trött av alla siffror jag stirrat på i flera timmar nu. Men efter en kopp kaffe eller två är jag snart på banan igen. Nu sitter jag dessutom här och fantiserar om smaken av min frukost som bestod av Vit persika/Vitt te - yoghurt med färsk mango och apelsin i (som jag givetvis skar ner själv). Helt gudomligt gott och kommer bli en klar favorit på frukostbordet hemma hos mig i vår!

Tänkte snart smita iväg för lite lunch, ska senare iväg till Annedal och invetera, ja hur kul låter inte det då? Haha, precis inte alls. Men vad fan detta kan ju trots allt leda till ett kneg efter sommaren och med lönen på detta bygget tackar jag på inte frivilligt nej!

Om ni bara visste vilken "sjuk" grej som hände mig i natt; messade en fråga till 118800 och fick värsta roliga svaren av en dude. Haha, ja det var lite komiskt faktiskt.. Känner dock inte för att se räkningen av alla messen dit.

Nä, det här har jag inte längre tid med.

T J I N G


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0