Lunch

Hej, hej hallå !

Nu är jag hemma för lunch, skulle egentligen bara ta en promenad men blev skadligt hungrig på kuppen och bestämde mig för att ta bussen som kom rullandes hemåt. Så nu ska jag dricka ett glas mjölk till mina nudlar som står på spisen. Sen får jag skynda mig tillbaks till Spine, jobba över en halvtimma-timma eftersom jag kommer bli sen.

Får se ifall jag hinner ta en cigarett med mitt ex  mfl som precis slog mig en signal. Hade vart trevligt med lite tjöt och sällskap i kylan! Men det beror på hur länge jag fastnar här iofs.

Sen har jag ätit tomat vilket jag har fått sota för. (Jag är allergisk!). Det resulterade i allergiutslag, inte bara ett utan TRE den här gången, fyfan. Hoppas verkligen dom försvinner innan helgen som är så fullspäckad. Ska nämligen fira lillsiz på fredag och fira nettan (även lisens infllyttningsfest) på lördag med utgång och grejer. Måste ju vara redo för "raajraaj" mohaa!

Nää nu ska jag froda! Tjing!



(Mittbenan igår)

Kommentarer
Postat av: Heidi

Ah okej :) Aa jag vet vart det ligger. Men bara grejen att ha en egen lägenhet är ju sjukt nice. Det borde ju du veta ;)

2009-03-24 @ 13:10:01
URL: http://vivalastar.blogg.se/
Postat av: Heidi

Jaså? Det låter ju as bra :D

2009-03-24 @ 13:23:08
URL: http://vivalastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0