Lillsiz..

Ja, som sagt är dettLillsiz stora dag i morgon och jag är oerhört glad över att hon är hemma i Sverige och firar denna dagen för  på Tisdag flyr hon igen och denna gången till Us and a.

Men i vilket fall är det ju planerat restuarang besök och ev. utgång på fedag för att fira denna lilla tös som äntligen blir stor. Dock har jag inga detaljer om hur och var så svarar hon inte när man ringer. Grr, jag blir så irri.
Vad ska man köpa till en artonårig tös i present?

Nu är det slut på tre komma tuffingar hermanita, dagen du så ivrigt väntat på i alla år är nu kommen, imorgon.



Sen har vi yttligare ett dilemma med presenter. Nett ska firas på lördag samtidigt som Lisens inflyttningsgalaj, vad i hela hisingen ska man försåg dom med?  TIPS TACK!  Jag ser iaf fram emot denna helgen om mina envisa utslag bara kunde ta å gömma sig.   Suck!

Kom igen nu Sillen, ta dig i kragen och häng med på lördag, längesen vi slirade tillsammans. Jag kan vara din bodyguard ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0