Irri..

Solen lyser och himmlen är blå. Men riktigt irriterad är jag idag, gud vad jag stör mig. Jag fattar inte hur man kan ha mage att ens tänka den tanken, sen vara så jävla otrevlig osv. Det är då jag kokar över men verkligen gör allt i min makt för att se förbi det. Men det är slut på det nu....

Jag är sugen på en fet pizza i pappas soffa, som för övrigt sitter på bussen med 21 kollegor på väg till Branäs för en lång helg. Med andra ord har jag lägenheten hans för mig själv så jag kan hänga med mig själv i den underbara skinnsoffan och våldta badkaret, om jag har saknat?!

Är så jävla rädd att jag är på väg ner i en deprision(stavning?) igen, det är verkligen inte läge för det. Men då kan det iofs vara bra i samband med mycket kneg så jag får annat att tänka på. Som det ser ut nu blir det avstängda telefoner och låsa in sig hos far min i helgen, bada bubbel och dricka vin i min ensamhet..

att jag dessutom tänker på Johan jämt och ständigt gör inte saken bättre just nu. Kan fan inte fatta att det är 9 månadersen han lämnade oss redan, nu på fredag. Imorgon!

Nu ska jag göra nått smarrigt till käk och dricka kaffe som precis droppat klart.

ain't no sunshine when he's gone

Kommentarer
Postat av: Heidi

haha! Asså.. nä jag bor på grevegårdsvägen. Innan bodde jag på gånglåten :)



Ja, dom är grymt bra där faktiskt. Man får ju tillgång till material och kan sitta vid deras datorer och göra massa test och slutprov. Det är väldigt bra :) Sen är dom snälla och roliga också så körlektionerna är att se fram emot! hehe.



Vart bor du nu då? Om du inte bor långt härifrån så rekommenderar jag Bruhns iaf.

2009-03-05 @ 14:15:22
URL: http://vivalastar.blogg.se/
Postat av: börje

BRUUUUHNS ÄGER!! kör där :) skit bra, och balla som fan! fredrik ska du ha, han är bäst

2009-03-06 @ 03:32:59
Postat av: Liseloth

hej din gamle get! ingen depression nu, för snart e de våååår :D Och då ska flickorna blomma! nu ska vi va lyckliga och glada... själv e ja en stor snorhög just nu med gigantiska mandlar och feber men jag är glad för det! ;) So give a smile... Jag ska försöka komma ihåg o ringa dig senare, är i Kungsbacka... men om jag glömmer, ring mig! (L) All kärlek till dig mitt hjärta

2009-03-06 @ 16:31:03
URL: http://liseloth.blogg.se/
Postat av: J.

Hoppas allt ordnar sig med dig, inte roligt att må dåligt. Men nu är våren påväg med sol och värme :)

2009-03-07 @ 14:07:10
URL: http://jossigossi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0