Inte godkänt!

Blev inte mycket sömn inatt men jag tackar mina damer och min herre för en trevlig eftermiddag/kväll/natt.

Trots att det bara blev ett par få timmar sömn var jag uppe med tuppen kl 06:20. Bryggde mitt kaffe och njöt av två morgoncigg. Käkade frukost i lugn och ro medans jag lyssnade på NRJ.

Kan inte sluta tänka på hur mycket skräp jag slängde i mitt igår kväll. Helt ärligt 1 BigToast från 7elven, en Ägg & Kräftabaguette från Café Skåne och Thaimat som blivit över från Lamai härom dagen. Inte konstigt att jag mår så illa och har sjukligt ont i magen idag. Fet ångest!

Helt ärligt så satsar jag på halvdag idag om inte detta lägger sig snart. Det är faktiskt inte okej att må såhär.

Glömt att säga att jag fick mysa till det med och hos x natten till söndag, efterlängtat :). Sen att jag och Lillan numera är särbo kasnke är lika bra, för det började faktiskt bli lite påfrestande..

Sitter på praktiken nu och precis fått en tid på vårdcentralen, för nu är det fan mig dags att kolla upp vad min rygg vill mig, hur fan mår den egentligen?! Vilket fall så har jag iaf tid den 11e Mars kl 10, vill ni påminna mig?

Ja, ska ta och ringa Jendam strax och kika efter ifall vi ska ses en sväng vid lunch, om det inte blir hemgång vill säga. Jag behöver ett extrajobb, dirr! Någon som har något förslag? Ge mig caaash..   Väntar iofs svar ifrån Asdf så vi får hoppas på det bästa, men jag är samtidigt inne på Mcd eller BK igen, så farligt kan det väl ändå inte vara?

Sen får vi se hur det blir med praktiken, antingen här på Högsbo eller på Annedal. Hade vart grymt och feting lön! Ne nu får jag kila, min kära 'kollega' börjar undra vad jag sysslar med haha...

"Är det skruvens fel att muttern är förstor?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0