Ingen bra dag..

Helvette va ont det gör..

Idag är det fan ingen bra dag. Visseligen har solen lyst upp en hel del och jag har gottat mig tillsammans med mammi på hennes ballkong ett par timmar men annars...

Vaknade iaf vid 7(!) skulle till skolan men kl 8 gav jag mig, sån jävla hosta at tjag har ont i nacke/rygg och bröst. Sen är jag snyvig på det och toksvettas när jag inte fryser. Så jag gick givetvis och la mig igen. Sov la till ca 13 och sen la jag mig efter middagen igen. Men inte har det hjälpt, känns bara värre tyvärr.

Nu väntar ett helvetes dygn då jag ska jobba nonstop 21 ikv till 15 imorn.  Vilket betyder att jag är hemma vid 16 och inte kan gå och lägga mig för att komma upp 06:15 på fredag. Men i vilket fall sitter jag nu uppe hos pappa med Halo på repeat dricker citronte med honung som jag förövrigt fick över hela fucking foten när jag skulle hälla upp i koppen :(. Tro fan att det gör ont as hell.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0