If I can't give anymore?

Tar allt från början!

Torsdag: Mös med mig själv (misstolka ej!) med en bra bok och te efter jobbet och ett snabbt visit hos far min. Sen kollade jag på alla mina kort som suttit på väggen hos farsan med. Vilka minnen!

Fredag: Fredagen den 13e mars började kaotiskt. Jag försov mig och trampa rakt i en vattenpöl, fick pisseblöta fötter på kuppen! Att jag sedan höll på att svimma gjorde inte saken bättre och daddy a fyllde 20. Sen åkte jag med bror med son till Lunden och umgicks för att där bli upplockad av  f u c k i s  och r.

Hem, fixa, trixa och vina innan vi kicka till Sisjön och partajade hos Koc för att fira a. Pusspuss och efterfest i pile, dock visste jag inte vart jag höll hus med hade det najs med Plåt. Sov iaf (som vanligt) hos dad.

Lördag: Fyllesjuk as hell, käka pizza och mådde sämre, såg ut som stryk på trippen hem och gjorde inte ett piss på flera timmar utom att försöka välja färger hem. Sen fick jag ställa mig i duschen för att ta mig hem till a igen, förkrök på högnivå och fyllekörning till Maria. Ett snack som blev jobbigt som fan och sedan snabbt hem, är iaf fortfarande splittrad och vet inte vad jag ska säga eller göra. Mitt hjärta bråkar med hjärnan.

Söndag: Solen sken i högsta hugg och jag mådde super, inte bakfull alls då jag höll mig till vatten hela lördagen, stolt! Satte mig i köken med bikini och shorts, på med lite olja och stekte  med vidöppet fönsten med kaffe och cigg. Under tiden började jag min eviga tvätt tid som resulterade i 8 maskiner vilken motsvarar 6 st överfyllda ikea-kassar.

Sen Fick vi oss ett flipp  f u c k i s  och jag, Ronja tog oss i handen och vi piskade till Guldheden för förkrök. sedan taxi till Park och ett jävla röj på luckan ;). Svinen försvann och jag hängde i gäng med Matilda mfl sedan slagga vi i Linné hos m och Jocke Hellberg, det va som fan vad världen är liten må jag säga.
 
"Asså du får spy i mitt knä, det är lugnt jag lånas mys brallz" Haha Kill meee.

Idag: Efter att ha vaknat innan 9 på morgonkvisten väckte jag min käre vän Gårdmark och tvingde honom att bjuda på frukost och så fick det bli. In på Willy's för att handla frallor, rödbetssallad, juice m.m. Lite tv-tittande och sedan en bilfärd hem. Nu sitter jag emd en iskall cola och försöker bli av med fyllesjukan , får väl se hur det blir med det. Då pappa jobbar ska jag strax lägga mig i ett bad, väl behövligt.

Här följet ett gäng bilden, låt dom tala för sig själva!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0