GÖTT !!

Guess this mean you'r sorry.

Sitter nu hemma hos Jen med henne och A. Han pillar med väggblommorna och hon städar badrummet, medans jag själv njuter av en kopp kaffe och lyssnar på grym musik. Älskar att solen tittar fram och att vi har plusgrader för en gångs skull, skippade till och med halsduken idag!

Har vart i väg och handlat lite nödvändigt som glasfil, nagelacks remover och toapapper med så jag slipper tänka på det sen. Mår bättre idag, men inte helt okej än. Undrar vad det är för fel på mig..

Jag väcktes iaf av vikariepoolen imorse och på fredag är det brevidgång nr 1. Känns fruktansvärt bra att komma igång igen och tacka gudarna för nattarbete. Så på fredag är jag back in bizniz :). Skall spendera natten hos mor min imorgon så jag kommer upp 05.20, annars lär det bli omöjligt om inte mamma smyger in och säger att kaffet är klart.

Im a women, so heartless.


Kommentarer
Postat av: J.

Tack ska du ha, det var faktiskt över mina förväntningar. Trevligare människor och lugnare arbetsplats får man leta efter! Jag ska sätta in kort på min hall som nästan är klar, tyvär ramlade min spegel ner häromdagen!



Roligt att du ska jobba i poolen, vad blir det för nåt?

2009-03-04 @ 16:49:01
URL: http://jossigossi.blogg.se/
Postat av: Heidi

Sv: Bruhns trafikskola. Den ligger precis där jag bor :) Hur går det själv med kortet?

2009-03-05 @ 14:00:01
URL: http://vivalastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0