Går inte med på det här!

Varför ska alltid jag råka ut för allt? Jag menar, nu när jag får jobbtider och solen lyser på vår blåa himmel i högsta hugg. Ja tro fan att det är då jag ska gå och bli sjuk.. Jag vill vara ute och njuta, få lite solstrålar i fejan och leee. Men ikke, jag antar att det är karma :/.

Somnade i soffan vid 11 och vaknade halv tre. Visseligen har jag ju jobbat natt så det är ju fan inte så konstigt att man var trött men en timma hade räckt sen hade jag kunnat pallra mig upp hem till mig, slängt på bikinin och lagt mig på sängen med vidöppet fönster å glassat ett par timmar, men den gubben gick la inte då för nu har jag inte solen på min sida heller. Tack..

Jag är fan likblek nu och det är inte okej, måste göras något åt, snarast!

Nu har jag iaf kokat ännu mera te så att det går över tillfälligt, så jag kan orka gå hem och sätta mig i en lång, varm dusch! Får ta att slå Jendam en signal med. Men först blir det te & bok time, snart läst ut den, moha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0