Fuck, its friday!

OM DU HÖR NÅGOT I LUFTEN SOM SURRAR SÅ ÄR DET BARA JAG SOM HURRAR!!
GRATTIS DADDY A. 20 ÅÅÅR IDAG :)


Annars har dagen börjat sääämst. Först försov jag mig sen blir jag pisseblöt om fossingarna på vägen hit. Måste förbi asdf-kontoret i eftermiddag med och lämna in månadens första timraport. Ork! Annars har jag inga planer alls för helgen. Jag ska nog bara tjocka mig hemma, städa och röja lite. Synd att jag glömt beställa färg annars hade ommålning stått på helgens schema..

Eller jo, en grej ska klämmas in. Det gör mig nervös, men tro fan att det behövs! Vi ska ses och prata, reda ut för att sedan gå vidare som (vad jag tror) vänner. Men blir det idag vi tar den saken vid hornen lär det gå käpp rätt åt helvete.

Förra frerdagen den 13e var min "lycko"dag men nu ser det ut som om vinden har vänt. Sitter iaf här med två koppar kaffe framför mig samtidigt, slipper springa så mycket då ;). Pillar med fakturor som är alldeles för konstiga och krångliga, sånna som är obetalda eller kommit bort. De nii....

and i'm out!

Kommentarer
Postat av: Martina

SV: Ibland har man inget val :P va sjuk en arbetsdag i veckan också så måste ha pengar :) Händer i kväll då? saknar dig också

2009-03-14 @ 09:20:28
URL: http://muggetina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0