Friday, im in love..

Dra på trissor, jag är fortfarande sjuk! Riktigt tråkigt då det är så mycket som händer. Det är juu faktiskt fredag och allt.  Koc fyller år, Lisa har fest och Jane vill dra med mig ut för att göra stan osäker men vad faaaan. Jag sitter här hemma och knarkar ipren, panodil, alvedon, ibumetin, vitaminer, te, bisolvon och vitlök. Tror ni det hjälper? Så fan heller!

Men jag funderar på att ignorera sjukan och hitta på något ändå, tror ni det blir värre då?

Men i vilket fall så smyger sig våren, sakta men säkert, sig fram coh det gillar vi. Graderna stiger och dagarna blir längre då solen tar sin plats på himlen allt fler minuter för var dag. Blommor börjar ploppafram och solbrillorna hänger på vart man än ska gå. Det gillar vi. Önska bara att jag kunde få njuta lite mer ist för att bara sova.

På tal om sova, igår efter jag lagat middag gick jag och la mig igen så ca 18:30 smög jag mig in i drömmarnas land och vaknade inte fören 10:30 idag. Snacka om att kunna sova....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0