* * *

Sitter ensam på kontoret nu, idag. Eller har ju mamma madde i rummet brevid men i vårt rum är jag själv. Rätt skönt faktiskt, det betyder ju att jag kan göra lite i min egna takt och ordning.

Min gamle vän Coffe har äntligen tatt sig i kragen och letat upp filmen från när vi "Damp Crew" bilade ner i Köpenhamn så det är inte omöjligt att vi hookar upp ikv och glor den, kan lova mig att det ger ett par goda skratt och visst sägs det att ett gott skratt förlänger livet? :)

Tänkte faktiskt springa ner och ta mig ett par bloss i solskenet men först får jag fylla på kaffekoppen med en latte, eller chockokaffe. Hmm.. Svårt beslut hehe.  Så nu blir det på med solbrillorna, tjing!

I'v got Sunshine in my bag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0